لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 92 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
به نام خدا
مدیریت و تشکیلات کارگاهی
سرفصل های درس
سرفصل هاي درس :
تعريف پروژه و چگونگي شكل گيري آن
انواع روشهاي اجرا از نظر عوامل درگير در اجرا
بررسي فعاليت هاي مديريت طرح، مشاور و پيمانكار
بررسي عوامل درگير در يك كارگاه ساختماني و روابط بين آنها
نظام ارتباطي عوامل كارگاه
انواع پيمان
برنامه ريزي و كنترل پروژه
معرفي ابزارهاي برنامه ريزي و كنترل پروژه
توضیحات روش مسير بحراني
مديريت
تعريف مديريت :
مجموعه اقداماتي كه با بهترين كيفيت و كمترين هزينه و در كمترين زمان ممکن دستیابی به اهداف از پيش تعيين شده اي را محقق نماید.
پروژه
تعريف پروژه :
پروژه ، مجموعه اي منحصربهفرد از فعاليتها ي هماهنگ شده با نقطة شروع و پايان مشخص ميباشد، كه توسط فرد يا سازماني انجام ميشود تا اهداف مشخصي را در قالب زمانبندي، هزينه و عملكرد از پيش تعريف شده، برآورده سازد. بعبارت ساده تر پروژه تلاشي موقتي بوده كه براي اراية خدمات، يا محصول يا نتيجهاي منحصر بهفرد انجام ميگيرد.
.
پروژه
كلية كارهايي كه سازمانها انجام ميدهند را ميتوان در قالب پروژه يا عمليات تقسيم بندي كرد.
خصوصيات مشترك پروژه و عملیات :
نياز به نيروي انساني
داراي منابع محدود
برنامهريزي، اجرا و كنترل ميشوند.
تفاوت اصلي :
عمليات، كارهاي مستمر و تكراري هستند در حالكيه پروژهها موقتي و منحصر به فرد هستند.